Wednesday 8 June 2011

Gambar Nostalgia : Kelas 5 Sains

Gambar kelas Tingkatan 5 Sains tahun 1990 yang diperolehi dari fb Hidayat Hj Samsuri .

Berdiri dari kiri : Fishah , Sharimah , Normila , ............... , Rafidatin Noor , Norsaedah , Noriani , Shafina , Halimah , Aniq , I dan Inaih .

Duduk dari kiri : ........ , Syahrudin , Khir , Fakhrurazi , Cikgu Rosli Ahmad , Helmi Mat Yusuf , ......... , ........., Zaini , Zaidi Jaafar ( Mat Pro ) , Haris dan Hidayat .




Maafkan saya kerana tak dapat mengingati semua nama rakan sekelas . Rasanya saya tiada dalam gambar ni . Diharap agar rakan-rakan yang masih ingat nama kawan - kawan kita ini agar dapat emailkan nama dan kedudukan dalam gambar kepada yantiskpt2@yahoo.com .

Kepada rakan yang masih menyimpan gambar kelas lain , sudi la kiranya dapat kongsikan bersama kita di sini kerana saya percaya ramai di antara kita sudah tiada gambar-gambar tersebut , termasuklah saya .

2 comments:

  1. gambar atas sekali...sebelah cikgu Rosli tu adalah Helmi Mat Yusuf (arwah 15thn yg lalu)..al-fatihah.

    ReplyDelete
  2. alfatihah jugak ..PCL ingat ke lagi nama semua budak lelaki ?.. kalau ingat tolong edit ya . Saya ni memory 2G je .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...