Friday 10 June 2011

Masihkah kau ingat : Saidi Mat Saod ( Part 1 )

 by : Saidi Mat Saod


Salam semua... masih ingat budak kurus,rambut belah tepi dan pendiam??
masa SMSP 86-90? siapa hah? kenai ke? itulah aku...
aku tak lah popla... nk popla mcm mana... aku nih berat mulut dan pendiam....
tapi bila jumpak geng yg serasi,aku leh pulak sembang ..
yg masih tak kenai aku , ni la antara kelas2 yg pernah aku belajar...
1A4,2A3,3A2,4A2 dan 5A1... uiii teror gak la aku masa kolah ek....
tp sayang aku kantoi SPM...hu..hu..hu... Dapat gred 2 je...
dan terus jadi tukang kasut PALLAS sampai la ni....

masa kolah dulu aku aktif gak dlm sukan olahraga...aku rumah kasturi la.... hebat rumah ni kuat ooooo . Kalu 4 * 100m tu geng aku bidin,bulun,dan old man. sapa depa tu??? carik la sendiri... ha..ha... 4*400 lak geng aku bidin , din koboi, dan old man... dan paling aku tak leh lupa masa sukan 1990, aku la tukang bw papan tanda rumah kasturi . Byk la kenangan masa Smsp... aku rasa takat ni ja dulu no... laen kali aku tulis lagi....
k.....( tunggu la smbungan citer aku masa kolah)

7 comments:

  1. memang kenai sangat hang Sidi...tapi dulu sgt sensitif orangnya..hahaha. Geng Bas Sekolah .. naik bas AC !

    ReplyDelete
  2. aku langsung tak penah sembang dengan hampa masa sekolah dulu .

    ReplyDelete
  3. terbaikkkkkkkk...

    ReplyDelete
  4. Steady la hg....nnt kita jumpa...reunion lps ni aku confom turun

    ReplyDelete
  5. alud: aku rasa kita penah duk sekelas apa??

    ReplyDelete
  6. huhu .. lwak r abg long nie .. (glak gling2).. la nie kuat mkn .

    ReplyDelete
  7. kelas 2A3 kot sama hg Saidi.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...